.

"Wanneer we er het minst op bedacht zijn, gooit het leven ons plots in het diepe om onze moed en onze veranderingsgezindheid op de proef te stellen.”

vrijdag 23 februari 2007

Faalangstig ;-)

Je zou het niet denken maar ik krijg bijna faalangst van het schrijven van deze weblog... Als ik hoor en bedenk hoeveel mensen soms wel elke dag lezen wat ik hier even snel opkrabbel word ik daar best een beetje zenuwachtig van. Mensen hebben opeens ook een mening over wat ik schrijf, daar had ik even niet aan gedacht. Na wat opstartkritiek van vaders enzo (hihi) zijn de reacties overheersend heel positief. Leuk hoor dat iedereen mij zo geweldig vindt ;-). Ach dat zorgt er weer voor dat de faalangst in toom blijft....

Goed nog even serieus nieuws: vandaag dus naar Utrecht geweest (heb er dus weer wat blog-lezers bij...) om iedereen op de hoogte te brengen. De tranen konden niet uitblijven, maar het was wel fijn om het even persoonlijk te kunnen melden. Ondertussen stromen thuis de lieve kaartjes en berichten nog steeds binnen en praat Matthijs nu al een half uur onophoudelijk vanachter de tv (topgear) over auto's tegen me aan wat me echt helemaal niks interesseert, dus zo komen we de dagen wel door.... ;-D

Dan nog voor de mensen die wat moeite hebben met het plaatsen van reacties (Linda.... ;-) ): je klikt onderaan het bericht op "comments" en dan typ je in het veld je bericht. Dan klik je of "other" of "anonymous" aan, dus NIET "google/blogger". En dan druk je op "post comment". Dan zou het goed moeten komen gezien de vele reeds ontvangen berichten.

Nu is het weer bedtijd! Iedereen een lekker weekend gewenst en slaap lekker! xx

8 opmerkingen:

Anoniem zei

heej roosje,

gewoon lekker doorschrijven op je eigen manier hoor. en eventuele spelfouten komen we ook wel doorheen (als ik ze dr al uithaal).
fijn weekend, veel leuke dingen doen en ik bel je snel weer.

kus moena

Anoniem zei

Hee meid, lees heel trouw je site... dus ben helemaal op de hoogte!! Ben ik erg blij om! Heel veel sterkte, hoop dat je er een beetje een fijn weekend van kunt maken... tot gauw, kus Andrea

Anoniem zei

Hallo Roos, Ik hoorde het nieuws van Maaike . Wat een schrik zeg. Ik heb bewondering voor de manier waarop je erover kunt schrijven. Heel veel sterkte gewenst!!!
Geny

Anoniem zei

Heej Roos
ik heb je al heel lang niet gezien en het is vreemd om weer wat van je te horen via dit blog, met dit slechte nieuws. ik weet net als simon niet zo goed wat ik moet zeggen maar toch wil ik wel even kwijt dat ik ook aan je denk en je sterkte wens
xxx melike

Anoniem zei

Hoi Roos,

Nu heb ik faalangst gekregen.
Hopelijk gaat mijn reactie nog steeds goed...
Ik blijf een trouwe fan.

Sterkte morgen..

dikke smok Linda

Anoniem zei

Hey Roos,
Ik hoorde net van Wike dat je ziek bent... Ik wil je (en je vriend) heel veel sterkte wensen de komende tijd en ik zal voor je duimen.
Heel veel liefs, Rosa

Anoniem zei

Faalangst? Nergens voor nodig joh, zo kun je het tenminste lekker van je af schrijven en hoef je het niet telkens opnieuw te vertellen.

Er brandt een kaars voor je in de Duomo ;)

Sterkte deze afwachtende dagen!

Knuffel, Simon

Anoniem zei

Hallo Roos,

Het is weer eens goed om wat overje te lezen. Helaas is het niet altijd even leuk nieuws. Ik zouzo zeggen ga doormet schrijven van deze spot al is het alleen maar voor jezelf. Nogal heftige dingen en ook zeker die beenmergpunctie. Ik zal niet in details gaan treden maar wens je heeeeeeel veeeeeeel sterkte en succes. Je hebt veel mensen om je heen die je kunnen steunen en dat is maar goed ook. Zeker die kerel van je is top zo te lezen. Standbeeld voor die man zou ik zo zeggen. Maar ook hij moet soms aan zichzelf denken en over auto's kunnen lullen. Roos ik spreek je niet vaak en voel me daar soms wel rot onder maar het is hier en thuis soms retedruk endan kom ik er niet aan toe. We bellen binnenkort wel een keer ok? De groetenvan de rest hier waarvan een deel nu op de wintersport is.
Knuf en greetz Fokke