.

"Wanneer we er het minst op bedacht zijn, gooit het leven ons plots in het diepe om onze moed en onze veranderingsgezindheid op de proef te stellen.”

maandag 12 november 2007

Bedankt!!

Lieve, lieve mensen….


Wát een avond! Ik was zó zenuwachtig van te voren… Zoveel mensen, speciaal voor mij. Zou het wel gezellig worden, was de muziek wel goed, de ruimte niet te klein, mijn jurk niet té? Ik ben de afgelopen week door heel veel verschillende mensen hartgrondig uitgelachen om deze zenuwen. Iedereen komt tenslotte om een belangrijk feestje te vieren dus hoe kon dat nou mislukken. Nou, ze hadden gelijk! Wat een avond!!! Ik ben er nog een beetje beduusd van. Mijn jurk heb ik uiteindelijk niet aangedaan omdat die gevoelsmatig wel een beetje té was, maar voor de rest was het perfect.


Wat een hoeveelheid en wat een bijzondere mengelmoes van mensen. Al mijn lieve vriendinnetjes en vriendjes, mijn familie in grote getale, collega’s en zelfs ex-collega’s, buren van nu en van heel vroeger, (ex-)schoonouders en nog veel en veel meer! Astrid zei gister een beetje beduusd: ik dacht toch dat ik wel heel wat mensen van Roos kende, maar ik dacht alleen maar ‘wie zíjn al die mensen?!?!’


De sfeer was gewoon zo ontzettend goed! En toen kwam het serieuze moment dan toch. Ik wist het niet, maar opeens stonden er twee barkrukken voor de bar en stond mijn moeder met Angeniet klaar om de (vanaf dat moment wereldberoemde) kankerrap te zingen. Deze kankerrap ging na een terugblik op de afgelopen maanden over in een levensrap en aan de foto’s te zien heeft het niet alleen op mij en Matthijs een diepe indruk gemaakt. Volgens mij wordt het een hit want ik heb al meerdere mensen twee dagen na dato het refrein horen zingen! Er zijn heel wat traantjes weggepinkt, maar er is ook met humor teruggekeken naar deze tijd. Ik heb de cd thuis en Matthijs en ik schieten bij het luisteren meteen weer vol… Dank jullie wel!


Ik was zo van m’n stuk dat ik bijna niet meer uit mijn eigen woorden kwam. Dus snel maar weer door met het feest! Ik heb iedereen alleen maar zien lachen en dansen, zien kletsen en feesten en vooral heel erg genieten. Wat was het heerlijk om met jullie allemaal, jullie lieve lieve mensen, dit feestje te vieren! Wat een geweldige afsluiting van deze tijd! Wat een geweldig warm en liefdevol nieuw begin! Wat een ge-wel-di-ge dag!!! Jullie hebben werkelijk geen idee hoe gelukkig jullie me hebben gemaakt door er te zijn! DANK JULLIE WEL!!! Ik hoop echt dat jullie het net zo leuk hebben gevonden als ik. Dank je wel…

4 opmerkingen:

Anoniem zei

fijn om te zien hoe die prepartystress langzaam over ging in genieten. t was een super leuk feest!!! om t op zn gronings maar s te zeggen: t kon minder!!

lijkt me duidelijk.

kussie moena

Anoniem zei

Spam spam.. (das lang geleden ;)) Maar even serieus:

Ik dacht dat je aankomende zaterdag weer een feestje zou geven om ons te bedanken? Ik bedoel, 12x chemo, 12x feestje?? :D

hihi... Zou wel erg gezellig worden of niet?? hehe.. sorry... Zal weer aan het werk gaan!!

xxxxxxx as

Anoniem zei

Heej Roos,

Leuk dat je zo genoten hebt en vooral leuk om foto's en verslag te zien/lezen. Blijf wel erg nieuwsgierig naar 'de jurk'..gaat die toch nog op de foto gezet worden??
En dan vanaf nu Thailand om naar uit te kijken.

Liefs, Judith.

Anoniem zei

Jeej! Ben blij dat al dat gefotografeer van o.a. mij enkele geschikte foto's heeft opgeleverd!!

Een mooie herinnering aan jouw superfeest!!

groetjes,

Alexandra