.

"Wanneer we er het minst op bedacht zijn, gooit het leven ons plots in het diepe om onze moed en onze veranderingsgezindheid op de proef te stellen.”

woensdag 3 oktober 2007

Feest!

Jaja daar staat ie dan: de uitnodiging! Met dank aan Matthijs en natuurlijk ook een beetje aan mij ligt er een mooi kunstwerkje. Ik hoop echt dat jullie allemaal komen om er een mooi feestje van te maken! Voor sommigen zal het een reis naar het Noorden betekenen, ik heb slaapplaatsen, maar niet eindeloos veel. Wees er dus snel bij als je wilt blijven slapen. Uiteraard mag je iemand meenemen, iedereen is welkom!
Heb je vragen mail me dan even: roosjelier@hotmail.com.
Ik ga hier niet mijn telefoonnummer neerzetten, maar bellen mag natuurlijk ook! Om de reservering helemaal rond te maken wil ik graag weten hoeveel mensen er ongeveer komen. Wie het weet: let me know!

Nou lieve mensen, ik hoop echt dat we samen kunnen proosten op het leven 10 november. Het is voor mij een mooie en feestelijke afsluiting van deze nare periode!

Liefs Roos

3 opmerkingen:

Anoniem zei

He stuk,

Nou ik denk wel dat ik er bij ben hoor!

XX

Anoniem zei

Met deze uitnodiging bewijs je in (geuren en) kleuren dat de kanker echt verdwenen is.
Wat een schitterend kunstwerk hebben jullie geschapen van foto’s waar we een aantal maanden geleden met ontzag naar zaten te staren, in de hoop dat we het wit naast je borstbeen spontaan kleiner zouden zien worden.
Nou, het is gelukt, de tweede foto bewijst het: het wit is weg, behalve je hart, die is gebleven (misschien wel figuurlijk gegroeid).
Dat het gelukt is komt evenwel niet van ons staren, maar wel door jouw bloed, zweet en tranen en jouw levenskracht. Leve jouw leven! Proost!

Op 10 november proosten we nog een keer maar dan met een glas in de hand.
Veel liefs L&L te ’t H


P.S.
Krijgt Moena dan ook eindelijk haar hoofdprijs uitgereikt van dat eenvragige kwisje? (dat groene kastje, meen ik, of is die al weg)

Anoniem zei

oja! was ik al helemaal vergeten!

hihi nou gelukkig ben ik erbij de 10e.

koessie