.

"Wanneer we er het minst op bedacht zijn, gooit het leven ons plots in het diepe om onze moed en onze veranderingsgezindheid op de proef te stellen.”

vrijdag 2 maart 2007

Goedemorgen!!

7.49. Wakker. Snel uit bed dan kan Matthijs nog even doorslapen. Het is zover. Ik ga nog even wat computeren, lezen, tvkijken en thee drinken.
Ik ben nu rustig, de dag is aangebroken, het wachten voorbij. We horen het wel. We zien het wel. We doen het wel.
Ik hoop vandaag nog een stuk te kunnen schrijven, ga mijn best doen!

4 opmerkingen:

Anoniem zei

MWAH! Hele dikke kus!

Anoniem zei

Denk aan je.......

xxx Linda

Anoniem zei

Anch'io penso a te!

(je bent ook in mijn gedachten...)

Liefs, Simon

Anoniem zei

hey meissie,

denk aan je hoor hier in londen. hoop dat je het een beetje uithoudt. ik kom maandag terug dan bel ik je, en kom volgende week als t kan weer ff langs.
je bent mn held!

dikke kus moena