.

"Wanneer we er het minst op bedacht zijn, gooit het leven ons plots in het diepe om onze moed en onze veranderingsgezindheid op de proef te stellen.”

donderdag 8 maart 2007

ziekjes

Even een kort berichtje vanaf de ziekenbank.. Vandaag zoals verwacht niet helemaal topfit. Vanuit bed op de bank gerold om vanmiddag weer terug in bed en daarna weer de bank op te rollen. Gisteravond zijn Matthijs en ik heerlijk verwend door lieverds Astrid en Dali die voor ons hebben gekookt en afgewassen en opgeruimd. Vandaag eerst door Matthijs verzorgd (vanochtend braaf op zustersadvies om 8.00 een broodje met een pilletje tegen de misselijkheid) en daarna door Astrid (veel kopjes thee, voor de 100ste keer 'princess diaries' kijken, stofzuigen enz.). En net de ouders en zus met vriend de deur weer uit. Aandacht genoeg dus.
Ik voel me vooral heel erg moe en slap. Ook wel misselijk en buikpijn, vooral als ik iets gegeten of gedronken heb en dan trekt het later weer weg en dan heb ik weer zin in iets en zo gaat het een beetje af en aan. Vannacht nog wel erg last van de jeuk gehad, hopelijk gaat het deze nacht iets beter. Morgen zou ik me sowieso weer iets beter moeten voelen dus daar gaan we vanuit. Het is niet niks zo'n chemo. Zit ik hier 8 keer per dag mijn mond met zout water te spoelen, lactulose voor het poepen te drinken en om het uur aan mijn haar te trekken of het nog steeds vastzit... Nu ga ik weer snel terug naar de bank, tot snel... x

6 opmerkingen:

Anoniem zei

Hé Roos, ik hoorde het slechte nieuws van m'n broer. We schrokker er allemaal nehoorlijk van. Heb je blog gelezen en wou je heel veel sterkte wensen in deze moeilijke tijd.
Liefs Carlijn

Anoniem zei

Lieve Roos, 'I don't know what to say'dus.... onwijs veel sterkte!

X Paul

Anoniem zei

Hoi Matthijs en Roos,
Via de weblog en Leida (moeders en vriendinnen delen bijna alles!)ben ik op de hoogte van jullie wel en wee. Wat een weken hebben jullie achter de rug! Roos, geweldig hoe je schrijft; zo dapper en reel!
Hoe dan ook: heel veel sterkte en alle goeds gewenst, ook namens Ciriaco (Matthijs, wil je Roos even uitleggen wie dat nu weer is!)
Een hartelijke groet: Geja.

Anoniem zei

Hoi Roos,
Ook ik heb nu je blog gevonden en lees met bewondering hoe je omgaat met hetgeen je overkomt. Zoals zoveel anderen ook doen wens ik je veel kracht en vertrouwen. Weet dat ik veel aan je denk en in gedachten met je mee vecht!!!
Groet, Harma

Anoniem zei

Ciao Roos,

Penso a te. Domani vado in chiesa di san michele e accendo le luce per te. Buon fortuna!

Zie je misschien gauw (kom even naar nederland toe), ik kom je wel even opzoeken.

Ciao, kus, Simon

Anoniem zei

Hallo Roos

Roos hier wer een berichtje uit Nieuw-Schoonebeek.Wij hebben gelezen hoe moeilijk deze week voor jouw is geweest, en wij wensen je toe, dat je, je snel weer en beetje beter mag voelen, en dat de weg naar herstel is ingezet, Roos en natuurlijk ook Matthijs veel sterkte en toi, toi, toi.

groetjes Gerrit-Jan en Martha